Гігант ринку безалкогольних напоїв компанія Coca-Cola випустила новий продукт – Coca-Cola Y3000, розроблений спільно зі штучним інтелектом. Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від споживачів, які взаємодіяли з медіа-додатками компанії. У створенні візуального дизайну, як стверджує Coca-Cola, теж частково застосовувалися технології штучного інтелекту.
Coca‑Cola Y3000 без цукру буде доступна протягом обмеженого часу в США, Канаді, Європі, Китаї та Африці.
У США та Канаді споживачі також зможуть придбати недієтичну версію напою.
«Ми навмисно об’єднали людський розум та штучний інтелект для вираження того, що, на думку Coca‑Cola, принесе завтрашній день», – сказала Оана Влад, старший директор із глобальної стратегії компанії. Просканувавши QR-код на банці Y3000 за допомогою смартфону, можна також отримати доступ до фільтрів для фото. Це теж є частиною маркетингових заходів компанії, які супроводжують виведення на ринок інноваційного напою.
????️Нагадаємо, раніше Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів. В результаті компанії створили Fresca — гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої води без цукру та з нульовою калорійністю.
Джерело: newfoodmedia
Останні коментарі