067-547-50-57 tatfood@ukr.net

 

McCormick® представляє смак року 2025 та 25-е видання прогнозу смаків

28 січня 2025 року

Aji Amarillo — смак року 2025; Щоб відсвяткувати, McCormick запускає нову приправу Aji Amarillo Seasoning і організовує свій перший нічний ринок ароматів у Майамі, штат Флоридацього лютого.

ХАНТ ВЕЛЛІ, штат Меріленд , 28 січня 2025 р. / PRNewswire / –  McCormick ® оголошує про 25 –е  видання Flavor Forecast , свій щорічний звіт про останні кулінарні тенденції, які впливають на те, як люди готують і насолоджуються їжею в усьому світі. З цьогорічним звітом McCormick представляє свій смак року 2025: Aji Amarillo , перець із Південної Америкиякий має фруктові тропічні ноти з помірним теплом. McCormick пропонує скуштувати цей видатний смак із новою  приправою Aji Amarillo , доступною протягом обмеженого часу онлайн, починаючи з початку лютого. На святкуванні визначного 25 –го видання Flavor Forecast McCormick також проведе свій перший в історії Flavor Night Market у Маямі, штат Флорида , і запрошує гостей насолодитися захоплюючим ароматом, натхненним ароматом року.

McCormick-POTY-aji-amarillo-tablescape-2025-2–3

Смак року McCormick 2025

Смак року McCormick 2025, Aji Amarillo, що в перекладі з англійської означає «жовтий перець чилі», — це перець, вирощений у Перу та родом із Південної Америки , який є основним інгредієнтом перуанської кухні. Незважаючи на свою назву, жовтий перець стає помаранчевим після повної зрілості. Яскравий перець має фруктові тропічні ноти, що нагадують маракуйю та манго, з помірною температурою від 30 000 до 50 000 теплових одиниць Сковіля (SHU). Сьогодні Aji Amarillo виходить за межі перуанської кухні, показуючи себе як ключовий інгредієнт закусок, напоїв, перших страв тощо, з очікуваним зростанням меню на 59% протягом наступних чотирьох років 1 .

25 –е ​​видання The McCormick Flavor Forecast

McCormick визначає смак протягом понад 135 років. McCormick Flavor Forecast, заснований у 2000 році, є щорічним глобальним звітом про тенденції компанії, який передбачає такі смаки, як гарбузовий пиріг зі спеціями, чіпотле, убе, корейський барбекю, убе, свісі тощо. У звіті досліджується, що визначає майбутнє смаку вдома, ресторанах і продуктових магазинах. Його розроблено на основі поєднання первинних і вторинних якісних і кількісних досліджень, у тому числі на місцях по всьому світу, а також соціальних думок, тенденцій SEO тощо. Він охоплює смаки, кулінарні тенденції та історії, технології приготування їжі та застосування, досліджуючи тенденції, які на порозі впровадження в усьому світі.

Прогнози смаку та тенденції, визначені у 25 –му випуску Flavor Forecast,  включають:

  • Тропічна атмосферау цій тенденції смакові рецептори мандрують ароматами та кухнями теплої погоди, щоб скуштувати тропічні фрукти, морепродукти, острівну та пляжну кухню.
  • Обвуглене та копченеці кулінарні прийоми підкреслюють і підкреслюють природні характеристики страви чи інгредієнта. Димчасті, обвуглені, смажені та ультракарамелізовані ноти проявляються унікальними способами та різноманітними застосуваннями.
  • Смачно несподіванеця тенденція повязана з переосмисленням знайомих інгредієнтів і надзвичайно несподіваних поєднань, що викликає цікавість і тягу. Перші докази цього включають тенденцію салату з огірками чилі, яка зібрала майже 23 мільйони переглядів у TikTok.

«Протягом майже 25 років McCormick визначав смак і впливав на смакові тенденції за допомогою Flavor Forecast, надихаючи на відкриття та інновації в повсякденних продуктах харчування та напоях. Від чіпотле до чаю, матчі та тамариндаусі ці смаки, як ми передбачили, закріпилися у світовій кухні», – сказала Табата Гомес, директор з маркетингу McCormick. «Як світовий лідер у смаках, ми є чемпіонами сміливого смаку. Ми продовжуємо спостерігати, як молоді покоління шукають креативні способи приправити свою їжу, тому нам подобається, що цьогорічний «Смак року», Aji Amarillo, надає споживачам ідеальний шлях для вивчення та розширення свого смаку».

«Наш смак року, Аджі Амарілло, є справжнім втіленням яскравих смаків», — сказав Хадар Коен Авірам , шефкухар і старший менеджер відділу кулінарних розробок компанії McCormick у США. «Її універсальність придатна для різноманітного застосування, посилюючи як солодкі, так і гострі смаки та додаючи виміру копченим або обвугленим продуктам. Приправа Aji Amarillo — це смачна, солодка та гостра суміш, яка покращує будьяку страву, включаючи морепродукти, птицю, соуси, сальсу тощо».

The Flavor Night Market від McCormick

Щоб відсвяткувати важливу подію Flavor Forecast, McCormick робить цьогорічний розгортання масштабнішим, ніж будьколи, організовуючи свій перший в історії Flavor Night Market у Маямі, штат ФлоридаУ партнерстві зі Smorgasburg нічний ринок Flavour представить яскраві смаки Aji Amarillo і три цьогорічних тренди на улюбленому продовольчому ринку під відкритим небом Маямі , який відкриється в пятницю, 21 лютого , з 16:00 до 23:00 і в суботу, 22 лютогоз 14:00 до 22:00 за східним часом . Участь у заході безкоштовна. У ньому візьмуть участь понад 30 постачальників їжі, які подають творчі страви та напої, натхненні Аджі Амарілло. Учасники також зможуть насолоджуватися іграми, музикою та відкритим магазином McCormick, де можна буде придбати нову приправу Aji Amarillo та інші товари.

Щоб дізнатися більше про Flavor Forecast 25th Edition і майбутній нічний ринок, відвідайте www.FlavorForecast.com і стежте за розмовою в Instagram @ McCormickSpice  і TikTok @ McCormickSpices .

Примітка для ЗМІ : щоб переглянути зображення продуктів і рецептівнатисніть тут . Кредит McCormick®.

Про Flavor Forecast
Починаючи з 2000 року McCormick® Flavor Forecast® визначає найкращі тенденції та інгредієнти, щоб відкрити смаки завтрашнього дня. Понад 130 років компанія McCormick & Company керувалася пристрастю до смаку. Ця пристрасть спонукає нашу постійну гонитву за смаком, який буде наступним. Створений глобальною командою експертів McCormick, включаючи кухарів, кулінарних професіоналів, дослідників тенденцій і харчових технологів, Flavor Forecast надихає на кулінарні дослідження та інновації в усьому світі. Відвідайте  www.flavorforecast.com,  щоб дізнатися більше.

Про McCormick
McCormick & Company, Incorporated
є світовим лідером у сфері ароматизації. Маючи понад 6,5 мільярдів доларів річного обсягу продажів у 150 країнах і територіях, ми виробляємо, продаємо та розповсюджуємо спеції, суміші приправ, прянощі та інші ароматні продукти для всієї харчової промисловості, включаючи канали електронної комерції, бакалію, виробників продуктів харчування та підприємств громадського харчування. Серед наших найпопулярніших брендів McCormick, French’s, Frank’s RedHot, Stubb’s, OLD BAY, Lawry’s, Zatarain’s, Ducros, Vahiné, Cholula, Schwartz, Kamis, DaQiao, Club House, Airplane і Gourmet Garden. Щодня, незалежно від того, де і що ви їсте чи пєте, ви можете насолоджуватися їжею зі смаком McCormick.

Заснована в 1889 році зі штабквартирою в ХантВеллі, штат Меріленд, США, McCormick керується нашими принципами та віддана нашій метіобєднатися заради майбутнього смаку. МакКормік бачить світ, обєднаний смаком, де здорове, екологічне та смачне йдуть рука об руку. Щоб дізнатися більше, відвідайте  www.mccormickcorporation.com або підписайтеся на McCormick & Company в Instagram і LinkedIn.

Контакти

Емі Ліндквіст , Едельман
amy.lindquist@edelman.com

Sarah Windham , McCormick & Company
Sarah_Windham@mccormick.com 

 Datassentia l Menu Trends, 2024

ДЖЕРЕЛО МакКормік