Про це на своєму LinkedIn прозвітувався генеральний директор CoffeeB Френк Вайльд.
Рік тому його компанія запустила продажі унікальної розробки, на створення якої пішло 5 років. Це – кавоварка для приготування порційної кави, яка замість популярних пластикових чи алюмінієвих капсул використовує екологічні кавові кульки.
ЗОВНІШНІЙ ШАР ВОДОРОСТЕЙ ЗБЕРІГАЄ КАВУ СВІЖОЮ ТА СМАЧНОЮ.
Після заварення кави залишки можна кинути в компостний контейнер. Поки що інноваційна кава доступна лише у Швейцарії (на батьківщині материнської компанії CoffeeB – гіганта роздрібної торгівлі Migros), Франції та віднедавна – в Німеччині.
Також у планах компанії – вихід на північноамериканський ринок. Проте коли це станеться, гендиректор CoffeeB поки що не уточнює. Зате він явно очікує зростання кількості прихильників кулькової кави на існуючих ринках.
“Ми оптимістично налаштовані, що в найближчі роки [наших споживачів] буде набагато більше”, – говорить Вайльд. І додає, що зараз компанія працює над тим, щоб зробити кавові суміші для заварювання та машини ще кращими.
Джерело: newfoodmedia
Останні коментарі