067-547-50-57 tatfood@ukr.net

Marks & Spencer запустили інноваційний проєкт: пляшки молока об’ємом 4 пінти тепер оснащено невидимими УФ-мітками. Їх можна відстежувати через систему переробки Polytag — це дає змогу бачити в реальному часі, коли, де й скільки упаковок потрапляє на переробку.

🔍 Мітки наносяться на етикетки, їх сканують спеціальні пристрої на підприємствах з переробки. Дані допомагають краще зрозуміти, як поводяться упаковки після використання, підвищити точність звітності та дотримання екостандартів.

🌍 Система вже охоплює 50% території Великої Британії, а сам M&S інвестував у проєкт 100 000 фунтів.

💬 «Це ще один крок, щоб клієнти могли бути впевнені — вони роблять правильний екологічний вибір», — кажуть у M&S.

Стаття:
👉 https://www.retailgazette.co.uk/blog/2025/07/ms-invisible-uv-tags/