🍔🍕 Пиріжки, перепічка, шаурма, хот-доги, піца – це неповний перелік «швидкої» їжі, яку зручно купити і з’їсти «на ходу». Проте саме із такими харчовими продуктами пов’язана значна кількість скарг і звернень, що надходять до Держпродспоживслужби.
☝️ Будь-яка їжа приносить користь і задоволення, якщо вона готується та зберігається в належних санітарних умовах із свіжої і якісної сировини. Відповідальність за дотримання зазначених умов несе суб’єкт господарювання
👀 Для уникнення неприємних наслідків від вживання фаст-фуду радимо споживачам:
📌 звертати увагу на наявність куточка споживача у закладі – інформаційного стенду з регламентованою інформацією, зокрема, про найменування власника та контактна інформація. Розміщений на видному і доступному місці, правильно оформлений куточок споживача наочно демонструє легальність діяльності суб’єкта господарювання, відповідальне ставлення до додержання вимог законодавства, а також відкритість і доброзичливість до споживача!
📌 обов’язково звертати увагу на санітарний стан приміщення, де готується та зберігається їжа.
✅ Варто нагадати, що у працівників, які здійснюють продаж продовольчих товарів, має бути особиста медична книжка встановленого зразка.
❌ Якщо ж санітарний стан приміщення або якість продукції викликає у сумніви – краще відмовитись від покупки!
💁♀️ Нагадуємо, наразі Держпродспоживслужба може здійснювати позапланові перевірки на підставі, зокрема, звернення громадян за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини. Якщо виявили порушення – звертайтесь в територіальний орган Держпродспоживслужби у вашому регіоні.
#держпродспоживслужба
Останні коментарі