owtian, китайський глобальний постачальник інгредієнтів, вивів новий продукт на ринок підсолоджувачів — SoPure Dorado, нерафінований золотий екстракт стевії.
Ця інновація з’явилася на ринку у відповідь на зростаючий попит на зниження споживання цукру.
Відповідно до звіту HealthFocus International, 55% споживачів (тобто більш ніж половина) стурбовані своїм споживанням солодкого, а зниження кількості цукру у прийомах їжі є дієтичною тенденцією номер один у всьому світі.
Як результат, такі альтернативи цукру як стевія стають все більш популярними.
🗣️У Howtian розповідають, що попри те, що стевія вважається природним підсолоджувачем, деякі споживачі турбуються про її значну обробку.
Натомість SoPure Dorado відрізняється тим, що його створюють з мінімальним втручанням.
🗞️Стаття: https://www.fooddive.com/news/howtian-debuts-innovation-stevia-sweetener-market/724987/
Останні коментарі